Måndag


har haft en diskussion med pappa om what to do efter gymnasiet, han är lite gammaldags å vill att jag ska börja plugga direkt men jag har ingen som helst motivation och vill verkligen jobba ett år. å de tkr han absolut inte... men jag ger mig inte haha. livet är väll inte över efter 19 ?
.
har hämtat ut körkortet idag:) blev väll hyffsad på bilden, ser typ lite liten ut bara haha (A)
funderade på att börja köpa julklappar men efter att ha gjort ett kontoutdrag så ändrade jag mig ..
men får lön om två dagar så jag tar de då :)
.
vet fortfarande inte vad jag ska skriva om på debattartikeln å de börjar dra ihop sig nu.. den ska in på onsdag ju! prutt.. ska läsa lite på norran för å få inspiration ;p
.
imorrn ska jag en sväng förbi på banken sen plugga nk, wiho !
vi hörs, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0