muminmössa


hellu :)
har somsagt inte gjort många knop idag, körde igång en tvätt å plockade lite på rummet är väll de jag är mest nöjd över att jag  har gjort, resten är inte värt att nämna ;P
blir upphämtad kring tio av moa så far vi hem till henne å hittar på nått sen drar vi till stan imorrn :)
.
när jag har väckt upp Anton imorrn så ska vi troligtvis till burträsk å hälsa på hans släkt av den lite äldre generationen ;) var länge sen nu så vi kände att det var dags haha ;D
.
har inte hittat nån tröja att ha till nyårs, jag ska ha samma kjol som förra året (schh!) men den är bara använd once!
ni kan ju själva räkna ut tillfället ;P
men jag vill inte ha samma skjorta å jag har inget hemma som passar, hoppas på att jag hittar nånting imorrn ;P
ska köpa nån rolig ögonskugga också, är less på brunt nu. funderar på en grön? visst passar det till brunt hår å bruna ögon? eller typ orangeröd? får se vad dom säger på affärerna, dom som kan ;)!
.
angående rubriken så har vi muminmössor som boxleksak i maxboxarna nu hehe så jag tog med en hem, passade perfekt!
.
yesyes, nu ska jag packa ihop lite till imorrn, sånt som jag ska ha med till anton ;)
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0