nu dör jag


lägger mig ner och dör nu.. är helt slut.
halsen är svullen och jag har mått illa hela dagen =P tvingade migsjälv att köpa julklappar efter skolan. nu har jag kring hundringen kvar på kontot.kul kan säga att det inte blev så dyra julklappar. förutom min lillebror som fick den dyraste den skitungen ;)
.
har absolut noll planer för imorrn. ska sova ut ialf, hoppas typ att dom ringer från max eller nått så jag har nått å göra haha .
jaja nu ska jag tillåta migsjälv att somna,ska ju inte upp tidigt imorrn somsagt så då behöver jag inte lägga mig tidigt heller hehe;P hejjs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sugen på att kanske hitta på nått imorron på dan?? :)

2010-12-22 @ 18:50:08
URL: http://lindholmmalin.blogg.se/
Postat av: Rebecka

alla verkar sjuka nu, varför inför jul? :O hoppas du kryar på dig! :)

2010-12-22 @ 23:42:15
URL: http://rebeckaliindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0