skitungar!


dagen började bra med sovmorgon -skola-vara med anton sen for vi å träna, men när vi skulle hem så hade nån fjortis snott mina skor!! så jävla drygt..
fick låna ett par av friskvårds så jag tog mig hem ialf =P
.
vi (elr jag) lagade rödvinsmarinerade carré kotletter med sötpotatis och morötter i ugnen + beasås till middag :) en liten tröst för mina försvunna skor ialf!
sov de längsta som gick i morse ville inte upp ur den varma sängen för en lektion =P...
.
blir en tung helg men jobb lördag-söndag
+ plugg för jag har prov i småföretagande på måndag + att jag ska lämna in ett utdrag av en argumentation. på tisdag har jag prov i nkb + att jag har redovisning i historia på onsdag och på torsdag ska jag lämna in gudstjänstuppgiften..-.-
alla lärare klumpar ihop allt strax innan jul!!
.
ska vila en stund sen plugga =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0