Tisdag


hellu!
var död i morse, lock för båda öronen och halsont. stackars Nadja..
men jag stannade hemma och tog bussen kl 11, hade inga lektioner på hela dagen igentligen, skulle bara kolla lite betyg å se killarna spela. dom hade två lag, ett förlorade första matchen och de andra lyckades med sitt intro och vann matchen på straffar, nervigt!
hade fått godkänt på båda nk proven och småföretagande, hon hade inte satt betyg i nk än men jag fick VG i småföretagande ialf ;D
.
imorrn börjar vi typ kring halv tolv, dagen består av fika, julavslutning sen måste jag lämna igen lite böcker ;P
ska svänga in på ica före å köpa punchrullar, orkar inte ställa mig å baka (A)
.
om vädret håller sig i skinnet och jag hinner förbi en sväng på stan + ifall jag inte ska jobba så drar jag och Emilia troligtvis till bygdsiljum nån dag nästa vecka och provar våra snowboard skills ;)
känner taggen nu när allt skolarbete är bortgjort å jag är heelt ledig! :D
man blir typ deprimerad när det är för mycket.. det som har tagit mest stryk är träningen , tappade helt motivationen. men jag hoppas att den kommer tillbaka nu efter jul :)
ska bara bli frisk först!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0