Blod apelsin och coca cola.


hellu!
kom hem för typ 20 min sen, har haft skidskola från kl sex till åtta sen åkte vi lite efter det tills typ kl 9 så jag är alldeles rosig om kinderna haha.
.
slutade typ kl 2 idag men satt kvar med emilia tills kl 4 då hon slutade sen käkade vi på subway <3 spanade in att det fanns nån ny typ hot fajita macka. måste typ prova?;)
.
efter skidskolan var jag hos emilia en stund, hennes grannes polare som är finne kom över ett tag haha.
han hjälpte mig att översätta en konstig text som nån hade skrivit på min mobil på anteckningar?? det var då inte något trevligt tydligen :S haha
.
imorrn blire sovmorgon! börjar som sagt tjugo över tolv:)
men det blir iofs ingen vidare sovmorgon för mig med tanke på bussar osv ..
jaja, nu ska jag fortsätta äta på min blodapelsin som jag sköljer ner med cola ;) haha i know...
hejjs :)
tusen år sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0