dålig uppdatering (A)


hähä var ett tag sen jag skrev nu ..
tänkte att jag skulle vänta tills jag har lagt in bilderna från helgen men jag glömde kameran hos Anton så då får jag vänta länge haha =P
.
ialf så var jag Anton å Kippe hos Emilias brorsa i Bureå i fredags, helt okej kväll med god mat och jacuzzi badande ;D
sen på lördagen så körde jag å Anton vidare till lövånger å hängde där ett tag sen for vi in till stan å mamma thomas å hannes följde med. vi käka på max sen for vi å bowlade ;D
det visade sig att min lillebror är kung på bowling tydligen haha x)
.
söndagen så jobbade jag till sex sen blev det mys  hos Anton:)
å igår så tog vi en ordentlig sovmorgon sen gick jag på stan ett tag när anton tränade sen käka vi på krysset ( bureburgare för 19) sen såg vi snabba cash med Alex å Linus, jag tycker att den var lite blodig osv men ganska bra ändå. det kunde ha fått hända lite mer när den ändå var två timmar ;P den får  en 3:a av 5 möjliga haha ;)
.
idag så slutar jag vanligtvis halv tolv men självklart så skulle vi vara på e4:an från halv ett till halv 4 å prata om livsviktiga relationer-.- det sög! aja
somnade dirr efter middagen, eftersom att jag sov typ 4,5h inatt =P
men jag skulle inte ha sovit så länge för nu kommer jag typ inte somna..
.
har tränat lite länder och huvudstäder på seterra men det var inte jättesvårt så jag har suttit å planerat inför söndagen ;) hähä
.
laddade hem ett bildredigerings program i brist på annat att göra å jag fastnade lite för länge.. vågar jag visa resultatet? typ inte...
.
.
haha lite coolt vare ändå! ;)
skulle lätt kunna ha de som tryck på en t-shirt men det vore ju kanske lite ego ..
aja men nu ska jag börja leta mig mot sängen =)
taggar sovmorgon imorrn =)
men jag slutar fortfarande halv 4 :( sen har jag skidskola kl 6 =P
känns skönt att det är sista gången på lördag ;D
jaja haha Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0