Fettisdag!


jaha fettisdag idag då.. urs mår typ illa bara jag tänker på en semla;S fårstår inte det goda i bröd med grädde på? + äcklig mandelmassa x(
.
slutade ialf halv tolv idag :) slängde i mig en tallrik med plättar för att pappa skulle komma kl 12 å hämta mig så vi kunde köpa tillägg till mitt busskort å sen skulle jag hinna med bussen kvart över tolv till boliden, allt verkade gå enligt planerna tills vi kom till bussgods... lunchstängt mellan 12-13. fyy! jag orkade inte vänta på stan tills kl 2 då nästa buss går så jag tog kvart över tolvan hem =P
.
måste ju berätta om alla hjärtans dag också ;)
jag jobbade ialf till kl 6 sen komme anton å hämta mig, blev en snabbdusch sen körde vi till tatung å käka :) supergott ;D efter det såg vi bio, Farsan! .. kan ju säga att den var under förväntan xP
men det var mysigt med bio ialf :)
när vi kom hem så avslutade vi med att se en annan del av köping hähä.
.
igår var en tung dag.. hade huvudvärk typ hela dagen, å då skulle vi dessutom ha snölekar på idrotten x(
men det var kul ialf :)
vi körde bland annat snörugby men det blev mer som snöbrottning ;)
.
hähä ;)
.
satt å lekte lite på mitt foto redigerings program igår (A)
....borde ha gått och lagt mig ist.
.
aja nu ska jag engagera mig i geografin..
hade hejjs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0