Friday!





hellu, kom nyss hem från Anton :)
for till han dirr efter skolan, följde han på gymmet en timma också ;)
hihi fick en supergod efterrätt men som vi åt som förrätt haha, det var glass passionsfrukt hallon å ovispad grädde!
sen käka va tacos, funkade det med men jag börja må illa efter :( blö mår bättre nu men fortfarande inte helt bra =P
.
var tvungen att fara hem för jag har skidskola imorrn kl halv tio ;P sista gången för i år =)
efter det ska jag syp se på konståkning ?! sen hem en tväris sen tbx till stan =)
.
ikv blire bara å tare lugnt, är inte jätte trött så jag ska väll typ se en film elr nått. Anton skicka med den nya beck filmen som han tyckte att jag ska se.. är inte jätte för sånna filmer. får se om jag inte hittar nått bättre så kanske jag ser den (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0