lång dag..


tjoho, kom nyss hem från skidskolan.. det var ca -12 när vi börja å -18 när vi sluta :(:( jag kunde inte knäppa av mig hjälmen efteråt, händerna var helt ihopsegade:(
.
missade ju somsagt antikrundan så det ska tas igen nu;) sen måste jag även plugga geografi =P å lägga mitt schema på max + lägga in lite bilder på telefonen :(:(
å jag har jätteont i huvet!!! vill helst bara lägga mig och dö :(
börjar tjugo över tolv imorrn as usual å om jag tar elva bussen så är jag i stan halv tolv å då ska jag hinna göra ett ärende å käka med malin på subway :P hm undra om jag ska ta en tidigare buss.. men då är jag i stan alldeles för tidigt :( blö kanske jag kan göra mitt "ärende" efter skolan.. kanske!
aja får se hur det löser sig =)
hejjs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0