Lördag!


huur härligt väder är det inte!!!
kom just hem från stan, hade skidskola från halv tio till halv tolv. det var hur skönt som helst å åka :) hett tips!
kan ju lägga in lite bilder på dom små barnen ;)
höhö, superduktiga ;) alla fick ett grönt diplom å fika i slutet =)
.
nu blire städning av mitt rum .. vill ut i det sköna vädret igen, men vad ska jag göra där??
ska ta buss till stan vid sex ;P sen blire jobb imorrn till sex nångång.
sen ska jag hem å mysa hos Anton, vi ska kanske se bio :)
jag har ramat in ett kollage som jag har gjort på oss som han ska få haha ;) eller jag gjorde egentligen två (A) ville ju ha ett själv också ;)
kan visa mitt, kan ju inte lägga ut en bild på hans. inte än ialf ;)
.
hähä.. han ska få en till sak också men det ska jag inte skriva vad det är ifall han skulle läsa (A)
.
aaja men nu  ska jag göra lunch =D hade hejjs =)

Kommentarer
Postat av: emilia

hur gulligt som helst med kollaget, han kmr gilla de! :)

2010-02-13 @ 14:31:30
URL: http://emiiliawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0