seg och trött


hellu, slog just på web tv. damhockey verkar det som, funkar väll ;P
jobbade som sagt i går också, efter det hämtade anton mig å så duscha jag osv hos han sen såg vi bio:)
men filmen var inte riktigt lika bra som vi trodde :( wolfman..
.
i morse missade jag och anton två första perioderna av hockeyn men då såg vi sista å kom lite sent till första lektionen ist (A)
var dödstrött på skolan ! gick dessutom från halv nio till halv fyra x(
for hem dirr å käka sen la jag mig i sängen<3 men jag var duktig! somnade nämligen inte ;)
.
ska äta min godispåse å räkna matte ikv , prov onsdag.. wiiie!
imorrn slutar jag halv tolv :) ska kanske vara med Anton, har inte pratat så mkt med han om det än men han får väll höra av sig om han är på ;P måste komma ihåg att jag ska förbi på Max också! har skjutit på det i typ två veckor.. det är igentligen bara en fjantsak men man är så lat efter skolan (A) ska prata med chefen som sommarjobb ;P
.
jaja men nu ska jag leta igen min godispåse och slå upp matteboken samtidigt som webtv:n är igång ;)
hejjs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0