Söndag


hellu!
blev ju somsagt jobb igår skulle igentligen jobba halv tolv till sju men det blev tio i elva till tio i åtta.. men jag tjänar ju på det ;) (A)
var tänkt att jag skulle följa emilia som för övrigt fyller 18 idag :) å se film med nåra efteråt med eftersom att jag var tvungen att jobba över så blev det tajt om tid om jag skulle hinna käka å duscha osv  så då fick jag avstå :/  fick ett förslag va Anton att följa med å se bio med nåra men det hann vi inte heller haha, det blev å se masstarten på skidor ist :)
för övrigt så fyllde min lillebror Hannes tolv år igår också :) jag å Anton funderar på att köpa en boxningssäck å hanskar till han, dyrt jag vet.. men det skulle han nog ändå tycka om :) har sökt lite på internet å det är billigast på team sportia ;P
men jag vet inte ;P
.
blö imorrn har jag skidorientering på vitberget x( inte taggad nån stans-.- men men jag får härda ut.
har inga direkta planer för sportlovet ;S ska ialf åka slalom nån dag! ska tvinga Anton å följa också :}
sen kommer även min moster ner så jag ska väll pallra mig till hökis nån dag också ;P
aja nu ska jag bara ta det lugnt å njuta av att jag är ensam hemma haha ;D
hejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0