Utmanad!


haha typiskt.. läste just bloggen www.trebrudarfrannorr.blogg.se
å såg att jag minsann har blivit utmanad ;D
aja är väll bara att gilla läget ;)

en knasig bild från när vi var i medle med klassen ;)
.
♥Gå in i mappen mina bilder 
♥Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen 
♥Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den 
♥Utmana 2, eller fler personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade
det blev altså min bild haha ;)
.
Jag utmanar :
.
Emilia
Rebecka
&
Malin
.
hähä ;)!



Kommentarer
Postat av: Malin

men usch vilken hemsk bild :P

2010-02-28 @ 17:20:54
Postat av: e

hehehe jag kan inte, har inget internet på min dator nu ;) ;)

2010-03-01 @ 11:34:40
URL: http://emiiliawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0