11 januari


Fan va tiden går fort märker jag haha, shiit.
.
ringde till friluftsfrämjandet i skellefteå idag.. det är inte säkert att det "gills" att vi (jag och Malin) ska vara i klutmark och hjälpa till på skidskola. men det borde det göra, hon skulle ialf höra av sig annars ska vi vara på vitberget också kanske ;P
.
klippte mig somsagt idag:) lite drygt att vänta på stan i två timmar först -.- hittade ialf ett par pjäxor som jag ska köpa imorrn =)
har typ bestämt mig nu, det blir nog slingor. men inte än, har lite grejer som ska inhandlas när lönen kommer så jag måste nog vänta på studiebidraget först ;)
.
svar till Rebecka: haha tack ;) Martina var och handlade av mig i helgen också haha ;) fan va stor hon har blive :O
.
det blev en räser start på skolan, prov på måndag i friluftsliv.. aja får skylla mig själv att jag inte har pluggat över lovet -.-
vi fick även info om finnkampen! :) ska självklart anmäla mig! kul om man kom med =) ska tydligen vara i finlad i år =)
.
ikv blire bara å tare lugnt å typ se nått på datorn =), slängde nyss igång en välbehövd tvätt också hehe.
.
imorrn kommer förhoppningsvis sötnosen också, det påminner mig om att jag måste dammsuga ikv -.- nu gåre inte att undvika längre haha!
.
slänger väll in en bild på frisyren ..
den är inte så fin nu efter diverse bussresor osv..

Kommentarer
Postat av: e

haha de va tur att du hade mej att prata med (i världens bästa telefon ;) )haha!



De blev jätte snyggt btw!!

2010-01-11 @ 22:49:35
URL: http://emiiliawe.blogg.se/
Postat av: Rebecka

de blev jättefint i håret :D

haha, ja vet :P martina börjar fan bli gammal (hon har typ redan börjat få utbrott av pms ju :P )

2010-01-15 @ 14:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0