ISVAK!


snodde lite bilder från lisas blogg (A) på nedre bilden äre ullis som plurrar ;)
.
hellu :) kom just från kåge med klassen.. har ju somsagt badat isvak! fyyyy. jag kände inte mina fötter :( men det var inte så farligt som man trodde att det skulle vara.
haha man kastade typ av sig kläderna ! .
.
nu har vi hål sen idrott.. jag vill hem!!
.
igår var jag helt slut;S hade skidskola från tio till tre å vi lunch ringde max å ville att jag skulle jobba så jag var på max typ 20 över tre=P min skalle var helt borta när jag kom hem.. huvudvärk, hungrig å trött.. soma drygt nio haha ;D
ikv blire plugga å tare lugnt ialf =)
aaja men ska klicka runt lite nu, hejjs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0