Måndag..


åh tröttaste dagen på länge.. sov hos Anton å vi sov som vanligt alldeles för lite -.- var död på skolan.. kunde inte hålla upp ögonen riktigt hela tiden hähä..
.
imorrn blire skola till halv tolv =) sen tydligen träning med Anton -.- döden haha
sen ska jag vara på SQS kl 6 för nån träff med skidlärarna på vitberget =)
.
somnade till en film vid 7 typ så nu kommer jag självklart inte somna i första taget men jag ska försöka.. orkar inte vara dödstrött på skolan.
.
Brukar inte lägga så stor vikt vid datum men på Lördag har ju faktiskt jag och Anton vart tsm i 20 månader ;)
Älskar dig Sötnos ;*

Kommentarer
Postat av: e

aah ni har ju snart 2 år! Grattis!=)

2010-01-19 @ 15:22:59
URL: http://emiiliawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0