Onsdag


Fyy.. idag vare en tung dag. råtrött på skolan, haha såfort det var lugnt på lektionen å vi ba skulle lyssna på lärarn elr nått så börja ögonen bli väldigt tunga.. höhö
Dagen började med psykologi b som vi tydligen skulle ha med en massa randoms, men skönt ändå haha. psykologi a gruppen var ju.. kul..
.
Anton ringde nyss å då hade jag just vaknat, var helt snurrig ! ;S men han babbla nått om hökmark på fredag ialf ;P
får väll se ;P
.
borde plugga friluftsliv nu .. men jag orkar inte! kanske sen (A)
ska typ leta upp nån random film å ba chilla ;D
"sovmorgon" imorrn till tjugo över tolv men jag måste upp vid 9 ialf..
vi har en dubbellektion i geografi å idag la lärarn till 20 min extra så den blir skitlång ;S bäst för han att han e chill..
.
aja ska börja röra på mig nu ;) hejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0