Söndag


Tja! sitter å degar framför datorn hos Anton medans han är och jobbar. var tänkt att jag skulle med en buss klockan 10 i morse men jag sov gott när den brummade förbi (A)
.
i Fredags var vi somsagt å körde skoter i hökmark.. gick väll sådär . vi råka tanka skotern med oljeblandat, för mkt oljeblandat! så den blev hur sur som helst.. å vi fastnade nedanför emilias hus.. men det vfar tur att det var där å inte typ mitt i skogen!
men tkr ändå att kvällen var helt okej =) fasst jag sov typ tre timmar.. skulle börja jobba kl halv elva så vi va tvungna att stiga upp kl 9 -.- sen vare tänkt att jag skulle till emilia när jag slutat men då skulle hon se bio så då fick jag gå till shell =P stod å vänta där inne i 3 h :(
.
idag vet jag inte vad som händer. måste ialf plugga x(
aja hööres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0