Torsdag

seg dag. började med att traska ner till 5 vägars i typ 100 minus sen ha en lång lektion geografi-.- lärarn va väll okej men han tvinga oss å lära oss alla länder!! något jag hade hoppats att slippa ..
hade lite ärenden på stan men struntade i dom å hoppa direkt på bussen hem ist! (A)
fick inga bra nyheter om mitt busskort heller. det har ju slutat funka å jag kan inte få ett nytt heller förrns om nån vecka för de har blive bugg me alla kort som  hade tillägg förra terminen osv men men en bra sak är väll att jag fortfarande kan åka hur mkt som helst utan å betala ;)
.
imorrn blire skola till halv 3 sen blire å fara till hökis med Anton, Emilia osv =)
sen jobb lördag ;P å söndag vet jag inte ;P
.
ikv blire ialf plugg -.-
aja hööres ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0