Times have changed and times are strange Here I come but I aint the same


hejhej! ;D
.
dålig uppdatering av mig (A)
har gjort en massa olika..orkar inte skriva allt hehe ;D
kan ialf berätta om mitt, moas, å melles projekt;D
vi håller på att bygga en flytbrygga :) den e nästan klar men de har vart lite problem med att få tag i dunkar, men nu har vi fått tag i 4 oljefat istället :)
nästa steg är att få bryggan att ligga kvar i vattnet å inte flyta iväg ;P
.
är lite osäker på om jag ska jobba imorrn :S har för mig att jocke ville att jag skulle jobba från kl 11 imorrn men det står inget på mitt schema :S.. ska typ fara dit imorrn kl 11 utifall att jag skulle jobba annars får jag väll gå en sväng på stan =P
.
skickade ett mail för några veckor sen till erik hultqvist å undrade över mitt betyg i geografi som han inte hade satt, å nu såg jag att jag hade fått svar idag :D
VG!! yess!!!! det trodde jag verkligen inte ;)
skönt ialf :)
.
nu blire å se nått på internet sen sova :)
hejjs!

Kommentarer
Postat av: fan of glufse

mama i'm coming home

2010-07-14 @ 01:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0