10 juni!


tjo !
skitbra väder ! :) hoppas på samma väder imorrn :)
hade igentligen tänkt fara till lövånger idag och svänga förbi en stund på stan
men istället så har jag vart hemma hela dan å inte gjort ett SKIT ! ...
.
svar till emelie: haha nej det är verkligen inte pappa på bilden ;) han sitter brevid christina som tar bilden ;D
.
har ingen aning om hur jag ska lägga upp morgon dagen.. måste typ ha med mig en bag med kläder på avslutningen eftersom att jag inte ska hem :S  känndes drygt men..
.
skolavslutning i 9:an och 1:an¨
. 2:an ..?

Kommentarer
Postat av: e

Vara med klasen ett tag, sen vara med mej och se vart kvällen för oss ;) ?

2010-06-11 @ 01:50:27
URL: http://emiiliawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0