arbetsmyra


pjuuh.. har klippt gräsmattan nu.. gräset hade blive en decimeter(drygt) högt.. skittungt!!
pappa tjatade sen kl nio i morse att jag skulle ut å klippa innan de börja regna.
jag teg typ upp halv tolv (A) så jag började klippa typ kvart över å blev klar kl 2! blö!
haha just när jag sluta klippa så börja de regna ;) bra timing?
.
efter de så har jag dammtorkat, dammsugit å sorterat på mitt rum;S
när jag väl har börjat med nått så letar jag typ mer å göra.. men skönt å få de gjort ialf :)
snart ska jag hoppa in i duschen sen ta det lugnt :)
.
ikv ska jag till anton och som vanligt så ska vi fara å fiska ;)
.
haha btw.. när jag skulle dammtorka skrivbordet så råka jag skvätta vatten på tangentbordet så nu laggar vissa knappar lite (A) oops

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0