Gröna fingrar


hey :)
har just käkat efter två timmars gräsklippning ;S
det var en massa stenar som jag var tvungen att kratta bort först också så jag är rätt slut i armarna (A)
.
gick på stan med emilia en lillestund efter att jag slutat men vi hann inte så mycket så vi ska gå imorrn ist ;P
måste köpa nånting att ha på skolavslutningen =P jisses.
det ringde från max idag också så det blev jobb på lördag :) bättrar på min  buffert inför sommarn ;)
.
hade fått brev från tandläkaren å länsstyrelsen osv idag så jag va tvungen å ringa dit också, orkade inte ringa å boka om tandläkar tiden.. får göra det imorrn.. kanske haha
nu ska jag lägga mig å dö till ett avsnitt av vampire diaries :)
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0