stackars mig :(


urs.. mår inge bra :(
vaknade med ont i halsen som vanligt sen traskade jag iväg mot max å efter bara en liten stunds jobbande så kände jag hur ont i ryggen jag hade sen hur fruktansvärt hemskt det var att svälja :S det är fortfarande jobbigt att svälja men det håller på att bli bättre =P det känns som att jag är jättetorr i halsen men det hjälper inte med å dricka, det är bara obehagligt =P sen ialf så började jag må riktigt illa :S samtidigt så jobbade jocke (min chef) han blev lite irriterad på att jag var så hängig .. men jag sa att jag kände mig dålig men INTE att jag mådde illa, då skulle han bara tro att jag var bakis elr nått =P
jag led mig igenom timmarna fram till lunch. käkade typ tre mozarella sticks å en kopp te.. sen komme jocke me nå himla hokus pokus brus tabletter med typ koffein i, å efter det så gick det mkt bättre å jobba haha, jag mådde dvs inte illa :) men jag har fortfarande ont i kroppen och halsen :(:(..stackars mig.. voj voj voj ..
.
haha + poäng till den som orkade läsa igenom allt dedär, kände för å berätta hur hemsk min dag har varit..
nu ska jag lida vidare.. hejjs!

Kommentarer
Postat av: rebecka

hehe ja orkade faktiskt :$ har haft samma som dig men de börjar bli bättre nu efter typ en vecka :S hoppas det går snabbare för dig att bli frisk :D

2010-06-07 @ 12:19:55
URL: http://lindgrenrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0