Ta mitt liv!!


nae nu dör jag .. min kropp skriiker efter vila!
det var ju fan typ 20 grader å vindstilla idag :S jag hade sprängande huvudvärk från lunch :(:( ville bara dö men jag kämpade ner två och en halv låda sen svimmade jag typ i bilen haha nae men jag däckade ialf haha.
plus att vi gjorde klart ett hygge idag så efter lunch var vi på ett annat, det är seriöst ett helvettes hygge!! fyfan :(:(
när vi kom hem så tog jag en ipren och la mig i sängen och sov, vaknade inte när christina sa att det var mat ens :S
haha jaasi.. så kul är det att skogsplantera!
.
imorrn kväll så ska jag till hökmark men det blir nog ganska sent för pappa skulle tydligen på ett möte och christina på teater så malin har ingen barnvakt :S.. å det faller ju ofc på mig =P menmen får se hur det blir.
.
ikv blire å ta det lugnt å inte göra ett skit! :)
eller typ borsta tänderna som en galning haha, ska till tandläkaren imorrn !!
haha nä nu ska jag inte negga mer.. men vi hörs!:)
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0