Tisdag


hejhej!
blev mkt plantering idag xP ..
men vi for ändå hem tidigare för å laga mat så det var klart kl 4 så vi skulle hinna till caféet i finnfors ;P
vi tog med ett fiskespö å prova fiska i dammen vid ett kraftverk (inte det vid caféet)
johan fick en gädda på andra kastet å jag fick en på första kastet men vi hade ingen tafs på linan så när vi tog upp min gädda så hann den bita av linan också.. å vi hade bara med ett drag haha så då vare bara å fara =P
.
smsade med marielle vid lunch men jag fick slut pengar på mobilen så jag kunde inte vara efter ett tag. så marielle, om du läser dehär så vet du varför du inte fick nått svar haha ;P
.
imorrn blire mer plantering -.- sen vet jag inte ;P
men men, nånting dyker väll upp :)
.
btw så har pappi blive godkänd handledare nu :)! tog ju typ bara tusen år.. men nu kan jag ialf övningsköra ;) hähä!
.
haha.. jag å emelie hade lite tråkigt under lunchen förra veckan..
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0