torsdag


hejhej
gick på stan en tväris med malin innan bussen gick, hann lägga av en klänning :)
ska prova den imorrn då jag ska gå på stan med Anton (nu finns det ingen återvändo!) haha
köpte en klänning igår då jag gick på stan med emilia men passar denhär klänningen bättre så ska jag lämna tbx den jag köpte igår =P
aja nog om det
.
verkar som att vi har hittat ett place till skolavslutningen :)
vore bara bra om anton kunde ta reda på hur hans avslutning ser ut så jag vet hur jag ska göra!! haha
.
fick btw se resultatet på nationella matte =D hallelujah de blev ett G ! :D'
nu äre bara dendär jäkla teatern på engelskan som vi måste spela upp imorrn xP
.
så sööt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0