Anything that's worth having Is sure enough worth fighting for


tjaa
sitter å gör allt annat på datorn än geografin.. x(
jaja jag skjuter väll upp det då(A)
.
idag har det varit en låång dag haha, gick från halv nio till 4, sista lektionen bestod av skidorientering! .. det var igentligen enskild orientering med jag och thea körde tsm sen mötte vi kajsa och philip och märkte att klockan var väldigt mycket mer än vad vi trodde så vi gena genom vitbergsbacken tbx till start, haha en aning ostabilt att åka längdskidor ner där x)
alla hann ialf med div bussar :)
min tid blev 59,35 min .. jag kanske inte är den nya northug ialf..
haha bilder hittar ni alf på Theas blogg ;)
.
aja men det blir bra, nu ska jag borsta tänderna, hejjs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0