en skoldag mindre


måste tyvärr lägga till en läxa på listan... har nå engelska grejs också, döda mig någon!
ett + är ju att jag har sovmorgon imorrn =D så jag kan vara uppe länge å . . . plugga -.-
men jag ska försöka göra bort  ALLT ikv ! orkar inte plugga alla dar i veckan haha;P
.
planer inför lovet?  inte så många just nu . skidor är ett måste nån dag :)
sen fest på troligtvis lördag :)
.
jag blir fan deprimerad när jag hör alla som tagit körkort.. det är ju typ nån varje dag :(:(
jag vill också fylla 18 x( jag kommer bli ensam i sommar..
appropå sommar så kan den gärna komma NU!
det är ju inte så länge kvar  :):) hehe det går fort för snön å smälta (A)

Kommentarer
Postat av: jasmine

du är inte ensam......(U)

2010-03-03 @ 22:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0