it´s hard to be a rock´n roller


hellu, sitter hos Emilia :)
har nyss käkat en sallad från max å väntar nu medans emilia duschar, de blir fest ikv hos henne ikv sen ska dom ut på krogen, premiär för henne;) jag ska bara vara sällskap sen ska jag till Anton;P
.
imorrn blire å fara hem från Anton ungefär samtidigt som han börjar jobba igen å duscha osv sen tbx till stan för att bege mig mot sunnanå :)
.
idag vare en chill dag, började kvart över tio med engelska prov som för övrigt var skitsvårt... sen bege sig in mot stan för att käka på subway med malin, men gronken och john gav oss sällskap också. sen vidare till nordanå för att se teater om klimathotet, dom hade omvandlat något som annars skulle ha vart skittråkigt å lyssna på till något roligt :)
.
jaojao, men nu ska jag surfa vidare å hoppas på att emilia blir klar fort så jag också kan duscha :)
hejjs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0