Fredag


varning dystert inlägg
.
ouff.. vaknade med en fruktansvärd värk i nacken :(:( å min hals brinner!
smörjde med voltaren tog en ipren drack te och tog en halstablett så nu känns det lite bättre haha:(
just nu känns det som ett omöljigt mål att fara å jobba..men det är 5 timmar kvar så efter en dusch och en till ipren så ska jag nog överleva! haha åh vilket fruktansvärt sportlov..
.
eftersom att jag vred knäet i lördags så är ju friluftsdagen i bygdsiljum på tisdag nånting jag kan glömma.. jag vägrar ju åka längdskidor å att hänga själv i pulkabacken känns inte direkt lockande.
vafan ska jag göra? stanna hemma typ.. blö jävla skiit!!
aja de är väll bara att gilla läget x(
nu ska jag nog ta en dusch, käka lunch och se ett till avsnitt av vampire diariers elr hure nu stavas xP
hejjs!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0