jävla skit dag.


vaknade upp med världens huvudvärk och skit ont i nacken.. huvet känns som att det väger ett ton å min hals är död..har även ont i knäet och mensverk!
fuck it.. nu tar jag livet av mig hejdå!
.
nae inte riktigt kanske men just nu känns det ungefär så=P
ska jobba på lördag dessutom.. vojne vojne, å så dum som jag är så tackade jag ja till att jobba tre timmar åt claes imorrn också.. snyft. men jag ska knarka halstabletter och te ikv sen får jag se hur jag mår imorrn :) börjar inte förrns kl 4 :)
.
igår fick jag se emilias "nya" lägenhet :) funkar helt klart! lite om tapetsering så skulle den va snygg ;D vi ägnade oss åt lite städning, det gick så långt att vi rensade avloppet i duschen haha.. men nu behöver hon inte ha översvämning ialf ;)
.
Anton laddade hem percy jackson filmen igår, men den va lite överskattat =P det var inte så mycket "action" så jag skulle nog rekommendera den till yngre barn =P
.
aja nu ska jag nöta lite dator sen typ sova elr nått.. haha hejjs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0