Måndag - sjuk


hejhej, hemma från skolan idag och vilar upp mig;P
förkylningen tycks aldrig vilja släppa :(
fick sura miner av pappa när jag sa att jag skulle stanna hemma =P men men
funderar på att fara till bygdsiljum imorrn ialf ;P orkar inte va hemma =P
jag får linda knäet elr nått ;P
.
igår så komme ialf Anton :) som jag har lyckats smitta(A) vi såg en massa matlagningsprogram å låg å va jättehungriga tills pappa å christina komme hem så vi fick mat :) sen såg vi wipeout, hollywood fruar och en film som hette law abinding citizen elr nått sånt ;P typ bra :)
idag ska jag nog fortsätta att städa på mitt rum , har slängt igång en till tvätt ;P
.
har en ny låt på min spellista som just nu spelas sönder (A)
http://www.youtube.com/watch?v=NMYXpOa_jww <lyssna ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0