Måndag


hellu, hade sovmorgon idag igentligen men eftersom att jag sov hos Anton så var jag tvungen att fara på skolan kl halv nio ialf :(:( började halv elva.. men då han jag ialf skriva lite engelska och plugga på idrottsprovet ;P
.
har skrivit klart PL uppgiften nu.. fick ihop två sidor ! vafan.. alla andra fick typ ihop 4! vad skriver ni igentligen??
aja, ska snart börja på psykologi uppgiften så jag slipper göra den imorrn :)
sen äre bara kvar engelska prov på fredag !
och speaking på onsdag men det kan man ju inte plugga till ialf :)
.
imorrn blire kort dag, slutar halv tolv :) .. men det känndes inte lika bra nu när HELA skolan slutar efter lunch eftersom att lärarna ska på nån kurs =P kan dom inte lägga sånt på dagar då vi inte har kort dag ..
samma sak nästa torsdag.. så ska vi igentligen vara lediga efter lunch och eftersom att vi har sovmorgon då så ska vi vara lediga hela torsdagen så vi får en extra dag på lovet men då ska vi ju självklart ha en lärare från kaplan så det är inte säkert att vi får vara lediga! :(:(
aja efter att jag slutat imorrn så ska jag gå på stan en stund sen vara med Anton ??
.
nä nu ska jag återgå till skolarbete! hejjs ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0