Onsdag


pjuuh, det är alltid en lättnad när onsdagen är avklarad, dels för att då har halva veckan gått och dels för att det är den längsta och jobbigaste dagen xP
fredagar brukar inte heller vara så kul men just denna fredag så har jag sovmorgon + att efter lunch ska vi se teater så det blir en soft dag :)
.
har inte pluggat någonting idag .. engelska prov på fredag som sagt. de blir å racer plugga imorrn ist (A)
aja nu ska jag hitta nån bra film elr nått ;P
.
hmm funderar på att köpa slingor imorrn på stan å färga ?? är sugen på att få lite liv i håret, tror slingor skulle göra susen, men jag har aldrig gjort det själv dock. så om det blir av så får ni inte skratta om det blir fult!!
.
pappa komme in med vattenmelon för en stund sen ;D
något eller någon fick mig på bättre humör ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0