Personalmöte/Personalfest


hellu :)
kom just hem från personalmöte, var faktiskt kul :) snackade å hade lite grupparbeten sen käkade vi buffé på scandic + efterrätt :D å efter det så vare personalfest men vafan skola imorrn.. varför lägger man det på en tisdag?! aja det är en till i juli elr nått sånt :)
.
gick på stan med Antonprutt idag typ en timma sen när vi sku fara hem till han så snäppa vi in på palmlivs bara för å kolla in vare är för affär igentligen å vi köpte två cola men när vi skulle betala så hade Anton lagt fram en tjuga på disken sen när han i kassan komme så fråga han ba: vems peng är det ? vi ba öh våran? han ba ja men vems av er är det Anton ba min? han ba okej bra för i den här butiken så är det mannen som betalar!
okej soft? så om det var min tjuga så hade jag inte fått betala åt anton elr hahah?
aja =P
.
imorrn blire långdag sen LOV! :D nicenice, blir mys med Anton på kvällen också:) pappa malin och shristina far ju till fjällen så vi blir ensamma :) .
.
men men nu ska jag bara ta det lugnt vid datorn ett tag till sen sängen.. om jag kan somna ..
hejjs :)
.
;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0