Pjuuh


haha jag överlevde dagen! men vid lunch så trodde jag allvarligt att jag skulle tuppa av.. men jag höll ut till rasten å då tog jag två alvedon å lutade mig tbx en stund, sen var jag med i matchen igen! :)
jag räknade in kassan typ halv sex sen behövde jag bara backa dom andra lite :) backade mest en tjej som heter Nadja hähä ;D lite roligt att det är två Nadjor på samma ställe ;)
.
tog en snabb dusch när jag komme hem för å hinna se lite av melodi festivalen dvs alla bidrag sen orkar jag inte mer haha ;) om jag ska säga vem jag tkr ska vinna så äre väll antingen salem elr erik =P
typ för att dom har gått mest på radio xP
.
imorrn blire å pusta ut å försöka kurera mig ordentligt :) Anton har sagt att han ska komma kl 5 men om jag ska vara ärlig så tror jag att han kommer kl 6 men HOPPAS att han kommer kl 5 ! ;)
.
aja nu ska jag nörda vidare på datorn :) hejjs ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0