tvärvändning


hejj, kom hem från stan ganska nyss ;P
var tänkt att Anton skulle hämta mig när jag slutat sen skulle jag följa han på gymmet sen sku vi hem till mig å intstallera om windows på han gamla dator osv men 5 min innan han ska hämta mig så ringer han å säger att han ska jobba ist. happ, tänkte jag å börja gå mot bussen men då träffa jag eddie som jag gick med in till stan sen när jag skulle kolla pengar på bankomaten så träffar vi moa melle å lisa som ska å fika så vi slår följe med dom till café viktoria :)
sen gick vi lite på stan osv å nu ska jag bara packa lite sen ska jag till moa å se film å sova över sen imorrn ska vi köra skoter ;D
nicenice men nu ska jag skynda mig haha, ska äta hos moa också !
.
.
konstig bild ;)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

jag ligger rätt bakis nu ....... men jag vill att du ska lyckas :D:D:D:D:D

2010-03-06 @ 10:46:35
URL: http://bellabullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0