älska vädret!


tjo :)
kom nyss hem från work !
slutade halv tre sen gick jag på stan med emilia, elr jag köpte ett par gladiator sandaler sen gick vi å köpte mat å satte oss i parken å käka ;D komme en fotograf å ba ursäkta? skulle jag bara få kunna ta några bilder på er ? :)
fortsätt bara prata som vanligt, hur lätt är det de då haha?? aja hoppas de blev bra bilder ialf ;)
.
kl 4 begav jag mig mot max för att jobba till kl halv sju sen hoppa jag på bussen tjugo i hemmåt :)
ringde erik hultqvist som hade glömt bort att jag skulle ha prov igår å fråga när jag ist ska göra det? så nästa tisdag blir det ;) han ville först att jag skulle göra det efter jag slutat idag men jag ville inte missa det fina vädret (A)
.
har nyss dushat så jag ska bege mig in i köket för att käka lite maat ;D sen packa =D
ooii jag vet itne varför men jag är bara så himla glad just nu, kanske är för att det är så bra väder och att sommaren verkar bli kanon? ;)
.
aja, kommer nog inte uppdatera ngt mer förrns nästa vecka;P
vi far ganska tidigt imorrn, kl 7 far vi härifrån mot luleå för att sedan ta flyget därifrån :)
köpte en ny solo tidning på stan så den långa bilturen ska nog inte bli något problem ;)
hejjs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0