back to zero


hejj!
har inte uppdaterat så värst mkt på lovet elr igentligen ingenting hähä (A)
har ialf vart med anton :)
vi var i hökmark från torsdag till lördag förmidda :)
jättemysigt, jag övningskörde en del också ;D
blev grillning på torsdagen :)
man äter alltid så mkt när man är där haha ;)
vi var ialf tvugna att fara på lördagen för jag började jobba halv ett och anton kl 3 ;P
hade tagit på mig ett riktigt mördarpass! urs var helt död i benen när jag slutade, idag gick det bättre men jag stod i dress/packen hela dan idag å de är typ de tråkigaste =P
har missat bästa vädret ju :( lovar vädret kmr suga imorrn x(
.
gjorde ialf bort befolkningsrapporten ikväll! :)
nu äre bara matte nationella och geografi prov kvar innan london resan :)
börjar tagga nu, vi ska typ göra london runt på en helg haha ;P
.
men inte nog med att de är mkt plugg så läste jag på fb att vi han koll på kondis imorrn!! gulp..
hoppas jag överlever, ska då inte springa 2000 de blir bip testet isf ;P
.
nu ska jag ialf se vampire diaries å kolla igenom matten :)
hejjs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0