heelt galen


haha sjuk helg men rolig ;)
i fredags så for jag och emilia till umeå efter att jag slutade, käkade hos hennes pappi sen till yran ;D
vi hann nog med allt som man kan den kvällen altså
*bråk gånger 3 minst
*kasta sönder en mobil
*träffa flera nya människor
*sova tre timmar
*åka lokalbuss (rätt lokal buss dessutom!)
+ en heel del annat! haha :D
vi va tvugna att ta buss tillbaka till stan kl tio i sju från emilias pappa sen buss till skellefteå kl 8 :S men de gick, sov en stund på bussen (A)
sen börja jag jobba kl 11
efter det så for jag och anton till lövånger å fira mammas födelsedag:)
anton hade med sig ett bilbatteri som han satte i sin 240 å så prova vi starta den :)
vi for från lövånger drygt kl 10 i morse för jag börja jobba kl 11 idag också :)
nu har jag bara hunnit dusha, käka å fått en massa bilder från emilia :)
lägger ut nåra:
.
jag prövar mina vingar på eddies skateboard ;)
edde ser kry ut ;)
typisk edward pose
döda på bussen haha =P
.
aja ikv blire å ta det lugnt, imorrn börjar dagen med typ en dansuppvinsning på nordanå elr vare nu va sen skola ;P
men vi hörs, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0