Måndag


hejhej ;)
tillbaka från en helg i london, komme hem kl 2 igår natt, var helt hjärndöd när jag skulle upp i morse :S men jag klararde mig hyffsat genom hela dagen;P fick däremot världens huvudvärk när jag slutade :S gick till coop å köpte ipren sen väntade jag där på emilia :) vi cyklade in till stan (hon cyklade å jag åkte (a) )å satte oss på max en stund å pratade sen hoppade jag på bussen hem;P
har tagit tag i tvätten och lagt in diverse bilder på datorn ;P
kom på att jag måste ringa tandläkaren också! har fått en tid kl 9 på torsdag .. i robertsfors!! haha liite svårt ;)
.
ikv blire å plugga sen se vampire diaries :)
imorrn blire skola sen efter att jag slutat så ska jag göra geografi provet ! ;P
efter det så vet jag inte vad jag ska göra, vara med Anton ?
.
orkar inte lägga ut så mkt bilder från london men nåra blire ialf :)
en bild från scherlock holmes gamla lägenhet haha ;)
.
info för den otekninske: klicka på dom små bilderna för att göra dom större*

Kommentarer
Postat av: emelie

är det pappa som sitter bakom dig å malin på bussen? ser inte alls ut som han

2010-06-09 @ 23:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0