Måndag


hejhej!
haha fick veta på bussen till stan att vi hade engelska listening på lektionen som jag skulle missa en bit av, panik!
vi har en ganska sträng lärare kan man säga å de va nära på att jag inte skulle få göra det eftersom att jag inte hade "giltig" frånvaro men hon förstod bussproblemet så jag fick göra det på lunchen ändå pjuuuh!
fick igen resultatet på speaking också VG! jippie :D
.
efter skolan så gick jag på stan med emilia en stund sen fick jag springa till bussen! två sekunder senare å jag hade missat den haha, har lite läxa att göra ikv så jag kunde inte stanna på stan så länge ;P
.
imorrn brukar vi sluta halv tolv igentligen men självklart så ska vi ju ha förberedelse för mattenationella i 4 TIMMAR! från kl 12 till 4 :(:(:( men men ..
.
haha alla i klassen fick varsin tankens trädgård idag på svenskan.. å min dikt var med!! pinsamt haha! gjorde den på typ 5 min bara för att jag var tvungen ju xP
.
ikv blire ialf å se svenska hollywoodfruar å plugga lite ;P
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0