Onsdag


hejjs!
.
skrev inget igår pga att jag var hos anton :)
vi for å fiska (ovanligt) de blev första fisken i år för mig hehe ;P
sen käkade vi också upp den ;) blev väll sådär, vi gjorde inget avancerat direkt haha
vi hade även bokat biljetter till bio kl 9 men vi somna efter maten å vakna kl 8 !! senast kvart över måste man ju ha hämtat ut biljetterna så det sket sig ju men vi for dit ändå å köpte direkt i kassan istället ;P
de blev robin hood, typ bra :)
.
i morse så sov vi aldeles för länge (som vanligt) så anton komme lite försent (A)
jag hade redovisning på psykologi arbetet som jag skrev klart i sista minuten igår ! men de gick bra ialf haha :)
.
på pedagogiskt ledarskap så ska vi skriva ett tal till en i klassen, lärarn lotta ut vem man skulle skriva till å som tur var så fick jag emma! :)
.
vi fick sluta lite tidigare också så jag va tvungen å vandra runt på stan i en timma =P
har inte gjort så överdrivet mkt sen jag kom hem ;P har sett talang, och nån film som hette typ en svensk midsommar elr nått;P asrolig ialf ;)
har även vart duktig å dammsugit rummet :}
.
lägger in lite fler bilder från london ;)
london bridge
lite utsikt över london
mina trötta fötter...
.
imorrn taggar vi för en heldag på en bondgård i medle! elr...
kändes drygt men skönt att slippa geografi ialf ;P
.
aja nu ska jag sluta skriva, känner att det inte blev ett så jätte intressant inlägg ;)
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0