så var den helgen över =P


fyy vad helgerna går fort -.- !
.
tog en lugn fredag å sov ut igår sen packa jag lite grejer å hoppa på bussen mot rebecka :)
vi spelade brännboll med hennes bror, lillasyster och tre av hans kompisar :) men det märktes att min kondition inte var på topp...
efter det så gick vi till hennes pappi som hade grillat medans vi var borta :) sjuukt gott!
de blev kött, korv, majskolvar, potatissallad, grillad potatis och pommes i ugn + bea sås! galet mätt efter det ;S
sen drog vi till en av snubbarna som vi hade spelat brännboll med å såg film å spela kort :) sen sov vi hos rebeckas brother :)
.
de blev å stiga upp typ kl 9 för rebecka skulle med en buss till hamn å jag skulle börja jobba kl 11, tugnt men de funka ;)
vi har ju börjat med sommarens kampanjerna på glass nu!! shiit säger jag bara, galet goda glassar! jag rekommenderar lyxshaken med chokladsmak! ;D
.
<3
.
nu ska jag hitta nått bra å se på datorn sen soova <3 har även sovmorgon imorrn :D lovely !
aja hade hejjs!
vet inte om min glasögonbränna syns så mkt på denna bild men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0