seg tisdag


hejj :)
vaknade med ett ryck i morse av att pappa knackade på dörren och undrade om jag skulle käka frukost?
hade såklart försovit mig och fick stressa men han med bussen :)
vi hade sega lektioner fram till lunch sen skulle vi ha övning för nationella i matte när vi igentligen redan slutat xP
gick på stan ett tag i väntan på bussen och träffade moa & melle, köpte glass å satte oss på busstationen ;P
.
ikv blire plugg x(
har en riktigt chill dag imorrn :) vi har lektioner till typ halv elva sen ska vi till nordanå å se nån dans sen slutar vi :):) altså kl 12 ! ;D
funderar på om jag ska fara till lövånger då elr hur jag ska göra, vi är ju lix lediga torsdag och fredag ;D
bytte pass med en kille också så jag börjar halv ett på lördag ist för elva ;)
sooft :)
men nu ska jag plugga, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0