Söndaa


hejhej :)
har just sett senaste avsnittet av wipeout <3 haha finns typ inge roligare ;D
men jag är helt slut i mina fötter och ben =P jobbade idag och igår, men det blir pengar på kontot ialf :)
.
packade lite i sista minuten kan man säga (a) har haft fullt upp hela helgen så jag har inte haft tid men nu är allt packat förutom lite smågrejer som ska packas imorrn ;P
.
blev ganska tajmat med antons turkiet resa ialf :) han far till turkiet en vecka på tisdag den lyckosten medans jag far till fjällen å sliter ut mig på längdskidor !
men förhoppningsvis så blir jag lite brun i ansiktet jag med :)
.
hade ialf kul i fredags :) var inte ute så länge för jag skulle ju jobba igår:)
var huur gott som helst med grillat ialf och mkt trevligt folk :)
.
nu väntar sängen <3
hade, hejjs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0