steek!


hejhej :)
galet väder idag igen ;D
grymt skönt att ha gjort bort mattenationella !! känns som att en tyngd har släppts från mina axlar haha, var ju tänkt att jag skulle göra geografi provet idag också men som jag misstänkte så hade erik glömt bort det.. jag mailade han när jag var på skolan men han svarade inte, skulle ha mailat igår ist!
fick ialf hans tele nummer så jag ska typ ringa imorrn =P
.
gick på stan´efter skolan först själv men de sög så jag ringde dit emilia :)
de blev ett par byxor och en t-shirt :)
sen vid 5 så komme emilias mamma och lillebrorsa som vi hjälpte att hitta skor å jeans osv :)
blev en liten remake ;)
.
imorrn äre sovmorgon:D huur skönt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0