Take the pressure down Cause I can feel it


tjo :)
haha altså vädret! jag kokade på bussen hem:S de var säkert 30 grader och ingen ventilationx(
men jag överlevde som tur var:)
är ensam hemma till typ drygt åtta :) men de blir plugg för fulla muggar! pappa ska förhöra mig när han kommer hem satt ;P
det hjälpte ju inte percis att en matte lärare sa att nationella i år är det svåraste hittils :S å just  nu hänger mitt betyg på hur jag lyckas på nationella.. fuck!
.
imorrn blire stan ett tag, kollade mitt saldo på kortet idag B) lön+ ett litet bidrag från mamma ;D
sen sovmorgon på onsdag:D ingen psykologi och ingen matte ! :) sen torsdagen kommer jag spendera på ett plan ;)
men först tisdag med två prov .. x(
.
yesyes men nu ska jag starta igång pluggandet, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0